HTML

Poultry in Your Eye

Csirkék. Szépek, viccesek, komolyak. Minden madár csirke. A lényeg: imádom őket. ------------------------------------------------------------- Chickens. Beautiful, funny, serious. All birds are chickens. The main idea: I love them. I'd love to have your input! *************************** AMIRE NEM VAGYOK KIVÁNCSI: csirkéket evő, gyilkolászó, rabságban tartó, vagy egyéb szörnyű, csirkéket megalázó képeket, megjegyzéseket. Ha nem szereted a csirkéket, vagy inkább ennivalóként gondolsz rájuk, ez nem a te helyed, menj el. ------------------------------------------- WHAT I DON'T WANT: pix of chickens being eaten, killed, enslaved, or any other, terrible images or comments of humiliated chickens. If you don't like chickens or think of them rather as food, this isn't where you belong. Go away.

Friss topikok

  • Trackstar: Ő egy emu egyébként :) (2014.11.25. 21:43) ostrich photobomb!
  • ninichicken: arra gondoltam, hogy kiosztom őket itt, hogy mindenki fessen, írjon, alkosson rá valamit, ami jól ... (2011.12.13. 22:34) Poultry in your Ei (Day 3.)

Linkblog

Poultry in your Ei (Day 3.)

2011.12.10. 21:24 ninichicken

(Some English Content below)

Ma egy erdei kirándulás után, beültünk az ösztöndíjasokkal egy kis étterembe az erdő közepén. Vacsora után, az egyik fiú, Roberto Madridból, felhívta a figyelmemet arra, hogy egy német szóvicc rejtőzik a blogom címében, amit eddig észre sem vettem. És igen! Lásd: a mai bejegyzés címe. hihi. 

Mai napom a csirkékkel sajnos rövid volt, mert sokat rohangásztam, vásárolni, az erdőbe, és mire már hazaértünk az erdőből, kis pajtásaim már aludtak. Egészen pontosan úgy, hogy mindenki egy rúdra ült és a hátukat a fénynek fordították. Mert ugye besüt az ablakon a fény innen az épülettől (a bejárati ajtó fölött van egy lámpa). 

Vittem nekik sok sok finomságot, és amikor megláttak, már szaladtak felém, kotkodálások közepette... persze, tudom, nem nekem örültek, hanem a kajának, már ha meghallják a zsebemben a nejlonzörgést nagyon izgatottak lesznek, mert tudják, onnan jön a fincsi rizs. De nem baj, ha összekötnek engem a finomságokkal és jönnek. Szeretnék valamit csinálni én is az érdekükben, de nem tudom mit kell és még nem sikerült Ursulával rendesen beszélni. Nem beszélve arról, hogy én inkább a tyúkokkal fekszem, mint kelek. Mire felkelek már ki vannak engedve, etetve, almozva... én már nem kellek oda. Este meg már "le voltak fektetve". Asszem nem illik a napirendünk egymáshoz. Marad az etetés csak?

Már van 3 tojásom. Ma kaptam az első barnát. Még mindig nem tudom, hogy ki tojik mit. Már megettem kettőt reggelire. Furcsa, mert nem vagyok hozzászokva, hogy tojást eszem reggel. Főleg nem minden nap. Holnap nem tudom, hogy meg fogom-e tudni enni, tehát talán belesütöm a pumpkin bread-be, amit már elkezdtem készíteni.

Ma felülnézetes képeket készítettem. 

ELŐRE:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

NA MIZU? (Nina, a ferdecsőrű csirk)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A RIZSA: (az egész banda)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TOJI No. 3. (barna)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És ismét egy kis leírás Ursulától, arról, hogy mi zajlik az ólban: 

"I try at latest about 9 in the morning to let them out - there they get their regular food and fresh water it had been again 3 eggs ... and about 16:30 i closed today they had been already inside and sitting close to each other... when the light leaves they climb up so i am checking a bit if its getting dark - inbetween they got cooked potatoes as bonus and salat rests as some cornflakes - and they got already maniac seeing opening the castle door by expecting new stuff
they are at the same time a bit afraid of the wildernis in direction of the woods, observing the other birds, they are afraid, they could be attacked out of the air like from a hawk, so sometimes they are seeing things not existing and running as far es possible inside for a minute later being too interested whats going on and running out again...
I dont know if i can tell so much about them, because they had been touring chicks, so often in different gardens so they have a lot of suburbian groupies..."
 
Ilyen egy rocksztár csirke élete... 
More tomorrow! 
 
Várok ötleteket azzal kapcsolatban, hogy a kifújt, üres tojáshéjjakkal mit csináljak! Már van 3. 
 
If you have any ideas about what to do with the empty, blow-out eggshells, let me know!! 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://taraj.blog.hu/api/trackback/id/tr573454269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vividfluxury 2011.12.12. 23:53:41

Fesd be őket, jó lesz húsvétra :) vagy bármilyen alkalomra dekorációnak!

ninichicken 2011.12.13. 22:34:57

arra gondoltam, hogy kiosztom őket itt, hogy mindenki fessen, írjon, alkosson rá valamit, ami jól esik.
aztán dekorációnak, emléknek jó lesznek. ?
süti beállítások módosítása